baki

خوابیدن درون هواپیما:

افراد بالای سر شما بالا می روند. سر و صدا از فیلم و بازی های ویدئویی و جیغ زدن کودکان. تابش نور خورشید در پنجره همسایه شما با 35000 پا است. با همه حواس پرتی ها و دردسرهای مسافرت هوایی ، خوابیدن بر روی هواپیماها گاهی اوقات می تواند غیرممکن باشد. اما انتخاب صندلی مناسب ، آوردن وسایل مناسب و ایجاد چند تغییر جزئی در عادت های پرواز شما می تواند به شما در خواب بهتر در پرواز بعدی شما کمک کند.

پرواز - هلدینگ 2سفر

نکات تست شده سفر را برای خوابیدن درون هواپیماها ارائه می دهیم.

1. صندلی خود را عاقلانه انتخاب کنید: مکان صندلی شما می تواند یکی از مهمترین عوامل باشد به چه میزان - یا چقدر ضعیف - شما در هواپیما می خوابید. سعی کنید در صورت امکان یک صندلی پنجره بگیرید. این امر به شمااین امکان را می دهد كه در برابر آن تكیه كنید و شما را از راه سایر افراد در ردیف خود دور كند ، كه مجبور نیستند هر بار كه نیاز به استفاده از حمام دارند ، از شما تقاضا كنند. همچنین می توانید بر روی سایه پنجره کنترل داشته باشید.

پرواز - هلدینگ 2سفر

2. وسایل حمل(چمدان) خود را کاهش دهید: اگر دو بار حمل کامل دارید ، ممکن است یکی زیر پاهای شما جابگیرد ، که ساق پا را محدود کرده و خوابیدن را سخت تر می کند. وسایلتان را بسته بندی کنید تا بتوانید همه چیز را در یک کیف واحد قرار دهید. چند مورد کوچک را در نزدیکی بالای کیف نگه دارید - یک کتاب یا مجله ، یک میان وعده ، یک بطری آب. قبل از قرار دادن کیف خود در محفظه سربار ، وسایل مهم مورد نیاز در طول پرواز را بیرون بکشید و آنها را در قسمت پشت صندلی در جلوی خود قرار دهید.

پرواز - هلدینگ 2سفر

3. کافئین را از قلم بندازید: به خصوص در یک پرواز در طول روز ، جایی که حتی نمای خارج از پنجره می تواند باعث حواس پرتی باشد ، در صورت داشتن کافئین در رگ های خود ، خوابیدن را بسیار سخت تر خواهید کرد. قبل از سوار شدن از وسوسه نوشیدن یک فنجان قهوه یا نوشابه خودداری کنید و هنگام چرخیدن سبد نوشیدنی به آب اکتفا کنید.

پرواز - هلدینگ 2سفر

4. داروهای خواب آور را امتحان کنید:ما پزشک نیستیم و سعی نمی کنیم به شما توصیه کنیم که چه دارویی را باید به عنوان سلاح کمکی مصرف کنید. در نظر بگیرید که از پزشک خود در مورد گزینه های زیر سؤال کنید:

گزینه های بدون نسخه شامل Dramamine (مزیت: در صورت داشتن بیماری حرکتی نیز به شما کمک می کند) ، ملاتونین (هورمونی که می تواند به خواب کمک کند و از تاخیر جت جلوگیری می کند) ، هر آنتی هیستامین حاوی دیفن هیدرامین (مانند بنادریل) و داروهای طراحی شده برای بی خوابی ، مانند Unisom یا ZzzQuil.

پرواز - هلدینگ 2سفر

5. همراه خودتان پتو و بالش بیاورید: به نظر می رسد هرگز پتو و بالش کافی برای گردش وجود ندارد. زود هیئت مدیره کنید و ادعای خود را مطرح کنید. اگر در صندلی شما مجموعه وجود ندارد ، فوراً از شرکت کننده پرواز بخواهید. هنوز بهتر است ،همراه خود پتو و بالش را بیاورید. حتی اگر پتو به شما پیشنهاد شود ، ممکن است تمیز نباشد ، زیرا بسیاری از شرکتهای هواپیمایی بدون شستن بین پروازها از آنها استفاده مجدد می کنند. توصیه می کنم یک پتو مسافرتی را بسته بندی کنید. شما احساس گرما خواهید کرد و قادر خواهید بود به راحتی استراحت کنید. اگر هواپیمای شما بیش از حد گرم شده باشد ، پتوهای رول شده می توانند به عنوان پشتی کمری ، بالش یا حتی یک پایه پکیج مضاعف استفاده شوند.

پرواز - هلدینگ 2سفر

6. یک بالش گردن بیاورید:

پرواز - هلدینگ 2سفر

بسیاری از مسافران با بالش های گردن حمایتی خود راحت هستند. تعداد کمی بالش گردن پیدا میشود که واقعاً به روشی که طراحی شده عمل کند. آنها در قسمت پشت خیلی بزرگ هستند ، که سر را رو به جلو کج می کنند ، و سپس هیچ پشتیبانی از چانه را برای نگه داشتن ندارد.